Nowy Rower Giant XtC Advanced + 2 - 2018 Zobacz większe

Rower Giant XtC Advanced + 2 - 2018

Giant

Nowy

Sztywny rower ścieżkowo-terenowy z większym skokiem zawieszenia w stosunku do rowerów XC. Rama wykonana z karbonu i koła w standardzie Plus tworzą ten rower uniwersalnym potworem.

Więcej szczegółów

10 499,00 zł

- VAT

  • S
  • M
  • L
  • XL

Opis

Rama Kompozyt węglowy - Advanced, poziome regulowane haki
Widelec ROCKSHOX Judy Gold RL 29", skok 120mm,oś Boost 15x110 Maxle Stealth, Tapered
Przerzutka (tył) Shimano SLX RD-M7000
Manetki Shimano SLX SL-M7000, 1x11
Hamulce Shimano BR-MT500, tarcza [P] 180mm [T] 160mm, hydrauliczne
Korba Shimano SLX FC-M7000, 30T
Wkład suportu Shimano PressFit BB-MT500
Kierownica Giant Connect Trail, 780x31.8mm
Wspornik kierownicy Giant Contact, 50mm(M), 60mm(L), 8°
Wspornik siodła Sztyca regulowana Tranz X YSP-11, 27.2x400mm, skok 85mm(S) 100mm(M-XL), manetka na kierownicy
Siodło Giant Contact (neutralne)
Piasty tył/przód [P] Giant Tracker Boost 15x110, łożyska maszynowe [T] Giant Tracker Boost 12x148, łożyska maszynowe
Łańcuch KMC X11-1
Kaseta / Wolnobieg Shimano SLX CS-M7000, 11x46T, 11s.
Szprychy SAPIM Race
Obręcze Giant GE35 27.5+, szerokość wew. 35mm, Tubeless Ready, 28H/28H
Opony MAXXIS Rekon+ 27.5x2.8, 60 TPI, EXO, TR, Tubeless
Wyposażenie zestaw Tubeless

Więcej informacji

Ten wszechstronny hardtail ręcznie wykonany z ultralekkiego kompozytu węglowego Advanced otwiera nowe możliwości dla kolarzy terenowych. Z kołami o średnicy 27,5+ model ten idealnie nadaje się na ostre i ciężkie singletracki. Można go także przekształcić w bardziej wyścigowego 29era, a nawet w singlespeeda*. Geometria ramy tego modelu jest szybka, stabilna i dostosowana do amortyzowanego widelca o skoku 120 mm, a szersze piasty Boost zwiększają sztywność kół i odległość od opon.   * Mogą występować różnice w kompatybilności widelca.

Opinie

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

Rower Giant XtC Advanced + 2 - 2018

Rower Giant XtC Advanced + 2 - 2018

Sztywny rower ścieżkowo-terenowy z większym skokiem zawieszenia w stosunku do rowerów XC. Rama wykonana z karbonu i koła w standardzie Plus tworzą ten rower uniwersalnym potworem.