Nowy Rower Giant XtC Advanced + 1 - 2018 Zobacz większe

Rower Giant XtC Advanced + 1 - 2018

Giant

Nowy

Sztywny rower ścieżkowo-terenowy z większym skokiem zawieszenia w stosunku do rowerów XC.
Rama wykonana z karbonu i koła w standardzie Plus tworzą ten rower uniwersalnym potworem.

Więcej szczegółów

13 499,00 zł

- VAT

  • M
  • L

Opis

Rama Kompozyt węglowy - Advanced, poziome regulowane haki
Widelec FOX 34 Float Performance Elite 29", skok 120mm, FIT4 Damper,oś Boost 15x110 KaBolt, Tapered
Przerzutka (tył) SRAM GX Eagle
Manetki SRAM GX Eagle, 1x12
Hamulce SRAM Level T, tarcza [P] 180mm [T] 160mm, hydrauliczne
Korba TRUVATIV Stylo 6k Eagle, 32T
Wkład suportu SRAM GXP PressFit
Kierownica Giant Contact Trail, 780 x 31.8mm
Wspornik kierownicy Giant Contact, 50mm(M), 60mm(L), 8°
Wspornik siodła Sztyca regulowana Tranz X YSP-11, 27.2x400mm, skok 100mm, manetka na kierownicy
Siodło Giant Contact SL (neutralne)
Piasty tył/przód [P] Giant Tracker Boost 15x110, łożyska maszynowe [T] Giant Tracker Boost 12x148, łożyska maszynowe, XD Driver Body
Łańcuch SRAM GX
Kaseta / Wolnobieg SRAM GX Eagle, 10x50T, 12s.
Szprychy SAPIM Race
Obręcze Giant GE35 27.5+, szerokość wew. 35mm, Tubeless Ready, 28H/28H
Opony MAXXIS Rekon+ 27.5x2.8, 60 TPI, EXO, TR, Tubeless
Wyposażenie zestaw Tubeless

Więcej informacji

Ten wszechstronny hardtail ręcznie wykonany z ultralekkiego kompozytu węglowego Advanced otwiera nowe możliwości dla kolarzy terenowych. Z kołami o średnicy 27,5+ model ten idealnie nadaje się na ostre i ciężkie singletracki. Można go także przekształcić w bardziej wyścigowego 29era, a nawet w singlespeeda*. Geometria ramy tego modelu jest szybka, stabilna i dostosowana do amortyzowanego widelca o skoku 120 mm, a szersze piasty Boost zwiększają sztywność kół i odległość od opon.   * Mogą występować różnice w kompatybilności widelca.

Opinie

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

Rower Giant XtC Advanced + 1 - 2018

Rower Giant XtC Advanced + 1 - 2018

Sztywny rower ścieżkowo-terenowy z większym skokiem zawieszenia w stosunku do rowerów XC.
Rama wykonana z karbonu i koła w standardzie Plus tworzą ten rower uniwersalnym potworem.